marți, 19 mai 2009

noi

Stateam intr-o zi cu ochii pironiti in tavan si ma gandeam ce sa scriu.Si dintr-o data m-a lovit inspiratia:sa scriu despre noi,Golo!

Sa scriu despre plimbarile noastre lungi pe mal in zilele insorite de vara pline de rasete si glume,si vata pe bat luata de la tanti de la parter si spalaceli cu apa Muresului si povesti interminabile pe dragul nostru ponton si batai seci cu necunoscute!

Sa scriu despre serile petrecute pe banca din fata blocului tau unde de obicei ne deschidem sufletul si ne spunem tot oful si frigul ne ingheata si sangele in noi da’ de aia tot nu mergem acasa!

Sa scriu despre toate contrazicerile noastre si certurile pe niste teme foarte absurde si uneori chiar prostesti si infantile, care de obicei se termina in “Las-o balta!”!
Sa scriu despre acele seri in care mergeam singure pe mal doar pentru a admira anumite parti ale spatelui baietilor sau acele seri in care stateam cumintele la tine in fata blocului si asteptam sa iasa un anumit “emo” doar ca sa-l urmarim si sa-l pierdem tot timpul in acelasi loc

Sau sa scriu despre dupa-amiezile in care ieseam la suc prin kf si ne bateam pentru perinitele alea extrem de confortabile si care ori erau ocupate ori erau rezervate…Sau in a8a cand fugeam o ora dupa scoala tot in dragul nostru kf doar ca sa mai uitam de stresul tezelor si a intrarii la liceu…

Sa scriu despre “punctualitatea” ta de fiece dimineata care face frigul din mine sa trezeasca si mortii,sau despre acele dimineti in care ma suni la 7:15 si eu inca visez sub plapuma mea calduroasa…

Sa scriu despre vizitele noastre periodice la kick care intotdeauna se termina cu o pereche de cercei sau doua si cu multa munca de convingere acasa pentru anumite obiecte vestimentare…

Sa scriu despre toate concertele la care am dat amandoua din cap si am cantat si am stat la coada pentru un autograf cu dermatograful (cumparat tot de la kick ) si am sarit ca nebunele si ne-am facut poze cu masina de gunoi si am stat in ciorapi si ne-am batut cu crengile din pom…

Sa scriu despre petrecerile la care ne-am dus impreuna si la care am reusit sa ii mazgalim pe toti cu frisca pe fata si unde leam cantat am doar 15 ani si unde i-am facut pe toti sa creada ca suntem surori…si toate serile petrecute la fantana de la uta,seri care nu se puteau termina altfel decat cu o balaceala si eventual cu cateva poze…si toate strazile care ne-au auzit cantand hotel cismigiu si we are…si toate leaganele pe care ne-am dat…si toate bancile care ne-au ascultat vorbele…si toti prietenii care ne-au fost,ne sunt si ne vor fi alaturi…

Multe,foarte multe ar fi de scris Golo…Nu ne-ar ajunge un roman ca sa le insiruim!Si toate numai despre noi doua,Golo!Despre mine si tine,doua suflete legate pentru totdeauna de firul puternic al prieteniei! Asta suntem noi si asta vom fi intotdeauna!

1 Comment:

  1. Criss said...
    foarte dragut. ma bucur ca ai pe cineva atat de apropiat:)

Post a Comment