sâmbătă, 27 iunie 2009

pur si simplu

Am realizat ca te iubesc.

Nu ştiu cum.

Nu ştiu când.

Pur si simplu te iubesc.

Era o zi ploioasa.

Am simţit ca ceva se întâmpla cu mine.

Inima îmi bătea prea tare.

Nu, nu eram bolnava.

Pur si simplu te iubeam.

Apoi am ieşit afara.

Am urlat lumii întregi ca te iubesc.

M-a auzit cerul si pământul.

M-a auzit soarele si mi-a trimis o raza înapoi.

Spera sa mă facă mai fericita.

Dar nu puteam fi mai fericita de-atât.

Fiindcă pur si simplu te iubeam.

M-au auzit oamenii pe strada.

Am stârnit multe zâmbete.

Dar nici un zâmbet nu putea fi mai frumos decât al meu.

Pentru ca eu pur si simplu te iubeam.

M-a auzit si timpul.

S-a oprit in loc pentru mine.

M-a lăsat sa mă bucur de moment.

L-am prins si l-am ascuns in buzunar.

Acum e la mine.

Nu-i dau drumul.

Decât atunci când o fi sa ne despărţim.

Fiindcă pur și simplu te iubesc.



...ce pot sa spun...ești inspirația mea!

2 Comments:

  1. Criss said...
    foarte frumos. si eu te iubesc! >:D<:*:*
    Anonim said...
    tres tres beaux. :D

Post a Comment